domingo, 28 de marzo de 2010

Perquè el canvi d'opinió de Laporta?


Feia bastant temps que no escrivia res, ja sigui per motius personals o perquè tampoc hi havia cap notícia que hem motivés, però fa uns dies va saltar una notícia que hem va impactar: “Laporta abandonà a Godall i donarà suport a Ferrer en les eleccions”.
Estranya, molt estranya la notícia, la vaig sentir al Tu Diràs de Rac-1, i no m’ho creia. Laporta deixa de banda al seu íntim amic Alfons Godall i donarà suport a un de el que es deia que era el seu enemic com es Jaume Ferrer.
Laporta s’ha donat compte de que Godall no tenía suficient suport de la gent i sol amb l’ajuda de Ferran Soriano, home important en aquestes eleccions, hagués pogut fer front al Sandro Rosell. Tot va se molt rapit es va celebrar una reunió en la junta i allà cada un va donar la seva opinió i quasi tots estaven d’acord en que Soriano anés amb Godall, els dos únics que no estaven d’acord eren: Jaume Ferrer i Joan Laporta.
Ara començen unes altres eleccions diferents, godall s’havia fet fort en la red tant amb el grup +Barça amb uns 8.000 admiradors, com en el nou projecte “Grada 2.6” on podies veure els partits del Barça amb la companyia de Alfons Godall i Xavier Sala i Martín.
Per altra banda Jaume Ferrer ha anat fent la seva pre-candidatura amb molt silenci i amb la poca ajuda de la premsa que clarament es decanta cap al pre-candidat Sandro Rosell, que sense dir res està fent més que tots els altres que estan fen campanya. Jo encara tinc la esperança de que surti un altre candidat, m’agradaria molt que fos Carles Reixach, crec que sería un dur competidor per al Sandro, ja que si les coses segueixen estan en aquets moments, ja tindríem el clau guanyador de les eleccions: Sandro Rosell.
Però qui sap, potser hi ha un altre moviment que ens deixa perplexes, i jo al cap tinc moltes preguntes sense resposta com: Abandonarà la carrera electoral l’Alfons Godall? Què farà Ferran Soriano? Aguantarà el tàndem Laporta- Ferrer? Es presentarà Carles Reixach?.
Moltes preguntes i de moment cap resposta, però tranquils les eleccions nomes acaben de començar i ens espera un període electoral intens, amb notícies rellevants i qui sap al final el president del Barça potser un nom sorprenent. Això ho dirà el temps i espero i desitjo que no afecti al terreny de joc i que siguin unes eleccions netes, on el únic propòsit sigui: El millor per el Barça.

1 comentario:

  1. Sandro es el clar candidat i guanyara, encara que jo soc continuisata.


    molt bon blog

    ResponderEliminar